maandag 27 maart 2023

Wim de Bie en Siep de meester

 Kees van Kooten en Wim de Bie waren grootheden uit mijn jeugd en dat bleven ze (zoek het maar na op YouTube). Vandaag is Wim de Bie op 83 jarige leeftijd overleden. Dat hield je niet voor mogelijk maar het gebeurd. De Bie was een van de eerste grote Nederlandse bloggers (vanaf 2002) en een van de aanzetgevers waardoor ik ook ben gaan bloggen. Ik heb samen met anderen ooit eenmalig een beetje meegeholpen een vraag die bij hem leefde op te lossen. Hieronder leest u er over in zijn blogs van 28 juli 2005 en vrijdag 29 juli 2005. Hoe klein mijn aandeel ook was, ik was er enorm trots op. Wim de Bie.... beter gaat het niet meer worden.



Wim de Bie heeft overigens zichzelf ook ooit als stripmaker gemanifesteerd (klik hier>>>)

En nog een kort mooi lied van Wim de Bie (laat u niet misleiden door de cover):





Geen opmerkingen:

Een reactie posten