dinsdag 6 februari 2024

De makers van Tom Poes - blogs uit 2005 e.v.

 Als de een van eerste Nederlandse bloggers over strips begon ik in 2005 aan een blog waar ik ging uitpluizen wat de makers van de Tom Poes strip waren. Dat is aardig gelukt. De blog werd gebruikt als bron voor veel volgende opsommingen. In 2007 ben ik door de erven Toonder gevraagd hun adviseur te worden. Dat was een eervolle vraag en tot op de dag van vandaag is mijn adviseurschap nog niet opgezegd. Maar ik moet er direct bij vertellen dat het in de praktijk niet veel voorstelde en dat, als mijn onbezoldigde functie werkelijk invloed zou hebben gehad, er hier en daar zeker andere keuzes zouden zijn gemaakt.



Hieronder de links naar de blogs die ik na het verdwijnen van het oorspronkelijke blog platform heb getransplanteerd naar deze blog provider:

                                  

                                Deel 1 van De makers van Tom Poes kunt u hier vinden>>>






Deze opsomming is geplaatst met toestemming van de erven Toonder.
©STA stichting Toonder auteursrecht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten