woensdag 22 september 2021

Tom poes en de kookpot van mevrouw liplaf

 Wie wat bewaard kent de verhalen. Ik heb Tom poes en de kookpot van mevrouw liplaf als knipselverhaal (uit de Donald Duck) in een map zitten. Aan mij is de uitgave dus niet besteed (al vind ik de nieuwe covers van Tim Artz vaak wel de moeite van het bestuderen waard). Maar voor verzamelaars verschijnt dit verhaal in zeker drie verschillende uitvoeringen in evenzoveel prijsklassen en de lezers die de balloonstripverhalen van Tom Poes niet aan zich voorbij willen laten gaan; het album gaat in november verschijnen. Toevallig zag ik vanavond de cover en die plaats ik hierbij. Sinterklaas hoeft dit jaar niet lang te denken wat hij aan de liefhebber of verzamelaar (vaak gaan die twee samen) zal gaan schenken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten